Easly er en løsning som gjør bilholdet ditt enklere ved å tilby en rekke tjenester. Du leier en ny og sikker bil, forsikring og service er inkludert. Det samme er årsavgift og veihjelp 24/7. I tillegg får du lånebil ved service og du kan også låne varebil i 3 døgn om du skulle trenge det. Vi tilbyr også gode rabatter på drivstoffkort/ladebrikker og kan administrere bomringskostnadene. Alt samles på en månedlig oversikt for kunden.

Easly

– Easly gir deg som kunde flere fordeler enn vanlig leasing. Du slipper å forholde deg til mange leverandører og fakturaer, med ett kontaktpunkt som hjelper deg med alt omkring bilholdet og avtalen din. Dette skal gi brukerne et enkelt bilhold uten negative overraskelser og med stor fleksibilitet, sier Morten Gundersen, som leder utviklingen av Easly. 

Den første versjonen av tjenesten ligger nå ute på easly.no. Easly kan enkelt bestilles på nett eller via en Bertel O. Steen-forhandler. 

– Våre forhandlere har lenge ønsket å kunne selge et slikt produkt. Tilbakemeldingene vi har fått så langt er gode. Jeg føler meg trygg på at vi med dette kan tilby noe kundene virkelig har behov for, sier Marius Hayler, leder for forhandlernettet i Bertel O. Steen Detalj

Bertel O. Steen kommer de neste årene til å fokusere mye på å tilby kundene nye tjenester som gjør deres mobilitetsbehov i hverdagen enklere og bedre.

– Easly er en tjeneste som vi har stor tro på. Vi vil følge nøye med på de tilbakemeldinger vi får fra kunder, forhandlere og andre slik at vi stadig vil kunne forbedre produktet i tråd med kundenes behov. Nå har startskuddet gått, og vi vil kontinuerlig forbedre og utvikle Easly videre i tiden som kommer, sier Andre Sjåsæt, konserndirektør for strategi og forretningsutvikling i Bertel O. Steen. 

Han sier at det vil komme flere nye lanseringer fra Bertel O. Steen.

– Vi regner med at en stor del av veksten i vår bransje de neste årene vil komme fra nye tjenester. Det er en tydelig målsetning i vår strategi at Bertel O. Steen skal bli en ledende aktør på kundeopplevelse og tilby folk en enkel mobilitetshverdag. Vi kommer derfor til å styrke og utvikle vårt produkt- og tjenestetilbud betydelig de kommende årene. Easly er et godt eksempel på dette, sier Andre Sjåsæt. 

Ved eventuelle spørsmål, vennligst kontakt:
Anders Rikter, Direktør for kommunikasjon og samfunnsansvar: Mobil: 920 84 996 eller Epost: anders.rikter@bos.no